jag kommer älska dig när jorden gått under, för jag tänker aldrig dö, nej

 
 
Det händer en del i livet just nu och det känns som om allting äntligen börjar dra igång, plus det fina vädret som bara gör allt miljoner gånger bättre! Bild nummer ett är i alla fall tagen precis innan jag och Emil åkte in till Pålsboda för att fira min vän Sara som fyllde 20. Vi grillade, träffade massa gamla vänner, spelade kubb och mycket annat roligt.
 
Denna vecka har jag även fått jobba en hel del, vilket är roligt men jobbigt. Ungarna på skolan kan göra mig både förbannad och glad. Har fått vara i klass 3, 6, 7 och 9 denna vecka. Bild nummer två målade jag när jag hade lektion för treorna. När de skrev mattediagnos och jag ändå inte får hjälpa dem så kladdade jag bara ihop en bild. Trots att stjärnan blev supermisslyckad och tuschen började ta slut efter halva teckningen så blev eleverna helt kära i bilden. Jag har dessutom fått provjobba tre pass på stället som förmodligen kommer bli mitt sommarjobb. Och självklart har ännu ett jobb hört av sig, som jag förmodligen måste tacka nej till (tråkigt nog).
 
Har såklart tränat i veckan också. Ben och rumpa, armar och rygg, bröst och mage .. ja allt. Har även plockat fram inlinesen som blivit min nya transport till och från gymmet. Minns ni att jag alltid åkte inlines till Kumla när gymmet låg där? Galet. Men snart är det dags att prova på det igen.
 
Utöver fest, jobb och träning så har jag hunnit med att äta glass med Sara, grilla med Emil, bakat paj med syster, kollat många avsnitt av the big bang theory, njutit av det fina vädret, träffa pappa, haft namnsdag, gå på jobbcoach (suck) och mycket mer.
 
Puss på er.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0