the most important things are the hardest to say

 
 
Har spanat in denna sportbh i över ett år nu, men har alltid tyckt den varit för dyr. Tur som jag hade så var det 30% i torsdags och den betalades med presentkortet, så tack farfar och Margareta. Köpte även lite bra att ha saker som, schampo, balsam och hårinpackning (som jag testade idag och guuud så bra det kändes!).
 
I fredags efter gymmet åkte jag och Emil in till Örebro. Vi åt på Saigon och gick på bio. Sådana kvällar behövs de också ibland. Mysmys. Lördagen bestod av jobb och övernattning hos pappa och vet ni vad det betyder? Pannkaksfrukost! Yum.
 
Gymmet och top model var det som stod på dagens schema och imorgon har jag lovat att kolla fotboll tillsammans med E. Real Madrid - Manchester United, sååååå, det blir väl mysigt? Nja. Ska se till att ta ut mig rejält på gymmet imorgon så jag kanske kan halvsova i soffan (fast jag kommer behöva kolla i alla fall).
 
Föresten!! Beställde en sjömansskjorta idag som jag ska ha på Håkankonserten i sommar!!! LÄNGTAR.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0