hopp är en illusion, att falla är tradition

 
 
 
Bild ett: Gjorde två nya berlocker för några dagar sedan, önskebenet och nyckeln, fina, eller hur?
Bild två: Gjorde denna bild härom kvällen då allt bara kändes så tungt. Jag kände mig så ledsen/besviken/arg. Det har inget med mig själv att göra, men mina vänner. Ville bara finnas där för alla och ge styrkekramar!
Bild tre: Är tagen samma dag som Håkans nya låt spelades på P3 tidigt på morgonen. Jag låg i sängen och bara spelade den om och om igen, såå himla fin.
 
Igår körde jag ett benpass på gymmet och idag blev det milen på löpbandet. Ja, jag kommer verkligen ha träningsvärk imorgon! Det är därför tur att jag inte kommer behöva träna dem fören på fredag. Imorgon är det överkropp som gäller.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0