Dagens uppgift

 
 
Dagens uppgift var att fotografera den här smutsiga isbjörnen som ska läggas ut på blocket. Om det är någon som köper denna isbjörn i framtiden så kommer jag sakna den, även om jag inte har spenderat en natt där på väldigt många år. Men jag kommer sakna/saknar alla somriga minnen vi haft i Skagern tillsammans med familjen. Alla kokheta nätter, alla regniga familjespelsdagar, alla grillkvällar, morgon-/kvällsdopp etc.
 
Hursomhelst, imorse började jag dagen med en hemmagjord smothie gjord på banan, jordgubbar och lättfil. Omnom. Just nu håller jag på att höra runt om det är några av mina vänner som är intresserade av någon typ av firande då jag fyller 20 i februari. Vore kul att få träffa alla över en bit mat eller liknande. På tal om mat, nu knorrar magen, så måste kila.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0