Jaha, då var man tjugo

 
 
Jag vet att ni kollar in här på bloggen om dagarna och att det inte händer speciellt mycket. Jag är inte så aktiv för tillfället. Det beror dels på att jag har lite mer att göra om dagarna nu, då jag fått ett jobb och dels beror det på att jag bara inte orkar starta datorn. Här ovan ser ni i alla fall några av mina senaste bilder.
 
1. Hamnade på min instagram med följande text under "All den här tiden som jag vilat och velat, vilat och väntat och kastat bort. Inte nu, kanske sen, kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig något gott" - Markus Krunegård.
2. Tummen upp innan gymmet.
3. Muskler. Strong is the new skinny.
4. Hanna och jag bakade bullar en tråkig söndag.
5. Nya tröjan och nya ajfonskalet.
6. Lockade håret.
7. Min födelsedag! 20 år, so cool.
8. FICK TVÅ HÅKAN BILJETTER! SÅ LYCKLIG. Fick även två parfymer, rosor, flyttahemmitfrånsaker, påslakan och kanske något mer som jag glömt.
9. Outfit.
10. Luchade med mormor, Harald och mamma på min födelsedag inne i Örebro.
11. Mitt alldeles egna elefantarmband gjort av mig, Linnea5år. Blir så när man jobbar med barn (skyller jag på)
12. Dagens frukost! Ligger nämligen hemma och är försyld, buhu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0