120906

 
 
Ni kanske undrar hur det går för mig i skolan? Jo jag började i tisdags och har nu varit på två föreläsningar (tisdag & onsdag) Jag har köpt fem av åtta böcker och därmed blivit 1500 kr fattigare. Jag är framme vid universitetet runt ett om dagarna och är inte hemma i Hallsberg igen förän sex - halv sju... Så ja, jag hinner knappast träna, vilket är synd. Däremot är planen att jag ska lägga in något/några simpass i veckan tillsammans med ÖSA (Örebro) för att jag har lättare att hinna dit. Jag vet att det kommer bli både behövligt och kul för mig att få träffa mina gamla simvänner samt få lite mer konkurrens på träningarna.
 


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej gumman :) det vet du sängen står klar maten i frysen :) du kan bo här när du vill :)

2012-09-06 @ 19:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0