I'm not lazy, I'm just on my energy saving mode

 
 
 
Åkte in till Örebro igår vid tvåtiden. Cyklade förbi slottet och testade kameran innan jag cyklade vidare till pappa för lite lunch, sedan vidare mot Gustavsvik och två timmars simträning. Sov hos pappa inatt, så fredagskvällen bjöds på god mat framför x-factor. Imorse vid halv nio morgontränade jag, två och en halv timme. Jag minns inte när jag morgontränade sist? Längesen. Väl hemma hos pappa igen efter morgonpasset blev det pannkakor och fruktsallad! Nu ligger jag alldeles trött i min säng hemma i Hallsberg och har hela eftermiddagen fri till att göra det jag vill. Har dock inga planer. Men nu ska jag ladda hem senaste avsnittet av Gossip Girl!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0