And look for the stars as the sun goes down


Försöker spendera dagarna och kvällarna till att inte tänka på hur ont det gör genom att inte vara ensam. Två nätter i rad nu har min lillasyster sovit nere hos mig i min säng, såå mysigt. Hon är så gullig, hon bryr sig verkligen om mig. Igår tillbringade jag eftermiddagen och natten hos min pappa i Örebro. Han kom och hämtade mig efter skolan, vi tog en liten tripp in till Marieberg och jag klippte mig, vi handlade och åt god mat och kollade tv hela kvällen. Imorse fick jag mummafrukost och skjuts till skolan. Jag behöver verkligen mer sådant här just nu.



Idag kom jag in till skolan vid 09:00 och trodde jag skulle ha lektion, men icke, jag behövde inte vara där, suck. Istället för att gå hem (och sitta i min ensamhet) stannade jag kvar i skolan och åt pannkakor med vännerna, skrev färdigt min labbrapport samt pluggade på inför naturkunskapsprovet som jag hade i eftermiddags. Gick helt okej för att vara jag och naturkunskap. Nu är jag hemma och mumsade för en stund sen i mig en skål fruktsallad framför några Gossip Girl- avsnitt. Ikväll får vi se vad som händer. Xoxo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0