lite smått panik sådär.


Hade en behövlig studiedag igår då jag egentligen hade tänkt att plugga. Ibland kan det dock vara skönt att ta dagen som den kommer. Istället tog jag en ordentlig sovmorgon, tittade många gossip girl avsnitt, tränade TRX hos Stoffe och hjälpte Ida att hitta en väska inne på Marieberg efteråt. Idag har jag endast haft en lektion och nu ligger jag hemma i sängen med en ond axel/nacke. Borde kanske hoppa simträningen idag, ta det lite lugnt och möjligtvis få med mig min snälla mamma in till stan för att få lite idéer på vad jag ska köpa till min pojkvän som fyller 20 på torsdag (!!!) Vad köper man till en 20 -åring om man inte har råd med en bil men ändå vill ge något mer än bara en kram? Panik.

Nu ska jag laga mig lite nudlar, kanske titta lite på läxorna också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0