Can we just for a night let the stars decide where we belong


Har haft en helt underbar vecka på Cypern! Vi har hittat på massa roligheter; solat, badat, festat, ätit god mat, åkt vattenring och varit på vattenland. Jag skulle kunna berätta hur mycket som helst, men ni får några bilder och lite förklaringar.


Hur stor är chansen att vi stöter på elever och lärare från skolan på Skavsta klockan fem på morgonen?
(Grabben i mitten är min syrras mentor som skulle vill London och Paris med en klass på skolan)

Framme och inne på hotellrummet, som för övrigt var finare än vi räknat med!

Första utgången bestod av glada miner, mycket dans, skratt och lycka!

Testar poolen



Tjockismat innan utgången!


Laddat om och taggade för ännu en kväll med dans!

Fina tjejer

Fin restaurang och god mat på söndagskvällen

Självklart hamnade vi bland pannkakor och nutella efteråt...




Trotsade min fobi mot hav och båt och åkte "crazy ufo" Galet stolt över mig själv efteråt. Trodde nog att det skulle vara det sista jag gjorde i mitt liv... Hur kul som helst var det i alla fall!

Taggade brudar inför sista utgången tillsammans på Cypern!

Sista kvällen hade vi tänkt lyxa till det på en finare restaurang precis vid havet, men allt var hur dåligt som helst... maten var inte ens färdig..

... så vi hamnade på ett annat ställe och beställde in en jäkla massa glass, pannkakor och citronkaka!



Kommentarer
Postat av: pappa

:) skit unge :)))

2012-06-08 @ 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0