you want me down on earth, but I am up in space

 
Uppdaterar lite dåligt här på bloggen, men det är för att jag inte gör något om dagarna.. Ni följer mig bäst på instagram (en app till smartphones)
 
Fredag - lördag befann jag mig iallafall på simtävling i Linköping, vilket dock inte alls gick som jag ville. Jag själv är inte speciellt nöjd, men vänner, tränare och föräldrar tycker jag har gjort en bra helg med tanke på att jag knappt tränat på fem veckor och blablabla, vilket är sant men, jag har lite för höga krav på mig själv. 50 fjärilsim individuellt samt 50 bröstsim och 50 frisim i lagen gick skapligt. 100 bröstsim gick inte alls som jag ville och 200 bröstsim simmade jag bara igenom som om det vore ett träningspass.
 
Idag följde jag med mamma och Tero in till Marieberg och fick med mig ett par byxor och en tröja hem, gillas!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0