IT'S FRIDAY AND I'M IN LOVE


Guuud vad skönt det kändes att lämna in religionsanalysen idag! Väntar spänt på svar, skulle sitta så fint med ett mvg för då får jag mvg i slutbetyg eftersom att kursen tog slut idag. Dock skulle jag kanske ha börjat med arbetet några dagar innan istället för kvällen innan... Men jag tror jag jobbar bäst under stress, eller, det känns som mina arbeten blir djupare när kvällen börjar övergå till natt. Nu kan jag i alla fall stryka det från listan och kanske (om jag orkar) fokusera på projektarbetet under helgen + måndag. Vi har nämligen halvtidsredovisning på tisdag, men jag kan vara lugn för jag har ju faktiskt kommit halvvägs, peuw.  

Idag efter skolan åkte jag och Julia in till Kumla för mitt sista besök på Fylsta, äntligen färdig med all research i projektarbetet! Efter kumlatrippen åkte vi vidare till Örebro där vi även mötte upp Ellen. Vi shoppade, fikade och berättade både nytt och gammalt skvaller. Tanken var att jag framåt kvällen skulle in till Kumla för förfest hos fina vännen Sara och sen ut på krogen, men på grund av min brist på sömn inatt (fyra timmar!!) kände jag mig tvungen att ställa in det fredagsplanen. Förlåt vännen♥ Det blev istället en filmkväll med tjejerna med ostkaka, grönsaksdipp och chips. Lyckat! Nu ska jag hoppa in i duschen sen tassar jag nog hem till prinsen, det får avsluta min fredagskväll, puss.


Bild från Julias halloweenfest förra året.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0