HÅLL OM HÅRT, JAG VILL INTE GLIDA ISÄR


Har haft en tuff dag idag, har känt mig lite som en zombie då jag har varit alldeles för trött. Gick hem en snabbis efter lunch och tog en powernap innan jag gick tillbaks för sista lektionen. Nu har jag precis kollat färdigt på idrottsgalan (eftersom jag klantigt nog missade den i måndags...) och det är så bra att jag ryser! Att se alla duktiga idrottares prestationer ger mig verkligen en enorm kick. Det är som ett rus inom mig som strömmar ut i blodet, ååhh det är så härligt! Jag vill, vill, vill!♥
 

Träffade min absolut mest saknade vän Sara igår, massa hjärtan på det!♥ Bilden ovan är 4-5 år gammal.

Nu ska jag snart packa väskan och kila iväg till simhallen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0