DET ÄR EN KÄNSLA SOM JAG HAFT SEN JAG VAR BARN


Åkte in till Marieberg igår med mammut för att handla presenter till mig. Jag önskade mig en shoppningdag av henne för jag helst ville vara med och bestämma mina presenter, då jag bland annat önskade mig jeans, vilket är svårt för henne att välja utan mig.

Med mig hem följde:
Två vita, söta hyllor, från Indiska.
♦ Svarta jeans, från Pieces.
♦ Plånbok, från Accent.
 ♦ En vit blus, från MQ.



Tack mammi. Jag har inte fått alla mina presenter än så vi åker förmodligen in på lördag igen för att handla det sista. Tror jag ska köpa mig ytterligare en vit hylla så jag får plats med alla mina prylar, för just nu ligger dubbelt så mycket i en korg på golvet. Hur som helst, jag är fortfarande sjuk och har inte tränat sen i onsdags, huhu. Kanske ska kila ner till simhallen en stund bara för att få träffa Ida och Kenan. Föresten, (!) Viktor fick lägenheten som vi var och kollade på i början av veckan. Den var superfin, jättefräsch och megamysig, flytt i april.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0