Och hur i hela världen skulle nån kunna sätta kedjor på en Hurricane?


Mumsade precis i mig en skål med yoghurt, banan och müsli. Sitter nu i stort sett bara och väntar på att syrran och hennes pojkvän kan vakna någon gång så det händer något roligt här i huset. Alla utom jag och mammi sover, klockan är kvart i tolv!!? Själv vaknade jag vid nio då Viktors lillebror + tre kompisar dunsade in i lägenheten för att packa inför boda borg men det gjorde inget för det var nog lika bra att vakna då. Nu tänker jag hoppa in i duschen sen måste jag städa färdigt mitt rum som jag började med igår. När mammi kommer hem från sin joggingrunda ska vi nog klicka hem lite reakläder, hittade ett sött linne som jag blev lite förtjust i. Ikväll blir det styrketräning med Stoffe, bam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0