SHE'S COOLER THAN ICE AND HOTTER THAN FIRE


Hade en jättefin eftermiddag igår inne i Örebro tillsammans med Julia och Ellen. När jag fyllde för två veckor sen fick jag en present av tjejerna, bio + äta ute och det var precis det vi gjorde igår. Vi startade med mat inne på Saigon, hur gott som helst och vi blev alldeles proppmätta sedan gick vi vidare till bion för att se En gång i Phuket. Helt okej film, jag trodde den skulle vara aningen roligare, men den är helt klart godkänd! Jag är jättenöjd, sådana kvällar behövs det mycket av så man inte tappar bort varandra bakom allt plugg.



Snart ska jag ut och springa i mina nya springkläder som jag fick av mammut i födelsedagspresent och klockan 17:00 blir det simträning, taggad tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0