En önskan som stått högst upp på listan ett tag nu




Högst upp på min "vill-ha-lista" ligger polaroidkameran. Jag har alltid velat haft en. Jag som älskar att hålla på och pyssla med bilder skulle säkert sätta ihop ett helt kollage av vackra bilder, ååhh. Jag skulle förmodligen bomba hela min tegelstensvägg med hundratals bilder! Det träligaste är fotopappret som kostar en del, men det kanske det är värt. Jag bara önskar att någon ska höra av sig till mig och berätta att de har en kamera som bara ligger och skräpar, skulle vara superfint♥

Slut på drömmandet. Nu ska jag hoppa in i duschen och raka benen så jag inte ser ut som en igelkott på styrketräningen med Stoffe om en timme. Efter det blir det simning och när jag kommer hem väntar läxorna på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0