Ni har väl inte missat att jag säljer berlocker!? Billigt!

 
 
Ja, jag har börjat tillverka mina egna berlocker och har nu bestämt mig för att jag vill sälja väldigt många av dem, toppen va? Billigt är det också, jag hade tänkt mig 40 kr/berlock. Fynd! På bilden ovan ser ni min egna Thomas Sabo länk blandat med äkta Saboberlocker, silverberlocker samt en av mina handgjorda.
 
 
På översta raden från vänster: svart kula med diamanter, vit kula, vit kula med rosett, blomma(såld), elefant(såld), rosa sten, fågel, rosett, flippflopp och en nalle.
På understa raden från vänster: hjärta, svart hjärta med silver hjärta, svart hjärta med silver hjärta, blå kula med rosett, litet hjärta, diamantring med fjäril, färgglada stjärnor, färgglada stjärnor och en ipod.
På bilden här under från vänster: peacesymbol, orange döskalle, mörkblå döskalle, röd döskalle, gul döskalle, grön döskalle, ljusblå döskalle, silverdöskalle, silverdöskalle och blad/fjäder med diamant.
 
 
Gillar du någon och är intresserad att köpa för 40 kr?
Kontakta mig på mobilen via ett sms: 076-804 40 05
Du kan även få fler bilder/närbilder om så önskas.
 
Jag kommer fortsätta tillverka fler berlocker så håll utkik här på bloggen!
 


Kommentarer
Postat av: ell ;)

gud va fina!! :)

2012-08-14 @ 12:18:01
URL: http://ellenlina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0