'Cause you know I'd walk a thousand miles, if I could just see you, tonight




Idag har det varit en sådan dag då jag bara drömmer alldeles för mycket, eller inte drömmer, men längtar och planerar tills huvudet spricker. Det började i skolan tillsammans med Ellen då vi började prata om balen, studentklänningar och skor m.m. Just nu längtar jag verkligen, kommer bli så skönt att slippa alla läxor och bara känna sig fri (trots att jag vet att jag kommer sakna det sen, själva tryggheten) I alla fall så fortsatte mitt planeringstänkande tillsammans med Ida innan/under/efter träningen. Vi har (i huvudet) gjort någon typ av lista på saker som vi måste hinna med att göra tillsammans, spricker ju av längtan! Hallå?!

Men nu är jag tillbaks i verkligheten igen, ensam, med min dator, mysfilten och en kopp te. Ska strax klicka upp projektarbetet och försöka börja skriva på den där förbaskade analysen (som jag inte har börjat med än, trots att jag sagt att jag ska minst 100 gånger?!?!?!?!) hatar mig själv ibland alltså.

Föresten; sålde en träningsbikini och en baddräkt igår till en simkompis och tjänade därmed lite pengar, har snart sålt kläder på tradera också + att imorgon ska jag tvätta moppen och lägga upp den på blocket. Fattig student? Ja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0