VÅRA BRISTER GÖR OSS TILL MÄNNISKOR

Igårkväll åkte jag in till Askersund, till Ellen, för att ha klassfest. Men, kom det mycket folk eller? Nej, vi var åtta av trettiotvå som kom! Lite dålig stil med vi hade kul ändå. Började med att beställa pizza sen slog vi på en film. Det är alltid trevligt att ha något inplanerat som man ska göra under helgen, annars blir det bara att man sitter av kväll efter kväll. Jag var hemma i Hallsberg runt 01:00 och somnade ganska snabbt i Viktors famn.
Nu har jag precis kommit hem från kalas hos Viktors moster, eller, jag är inte hemma än jag sitter hos Viktor faktiskt. Han håller på att möblera om sitt rum, han fick någon typ av kick. Innan vi åkte på kalas fick han en kick av att städa rummet, det behövdes verkligen (bilder kommer) Nu ska vi snart äta sen måste jag hem och skriva ihop en idrottsplanering för 10 veckor framåt innan jag somnar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0