I DON'T THINK I CAN BE ANYTHING OTHER THAN ME


Torsdagar är så extremt tråkiga. Dagen börjar med matte C, rättskunskap A och svenska C innan lunch, följt av naturkunskap B och teckenspråk. Hinner bara hem en timme efter skolan innan jag måste kila iväg mot träningen. Idag gick det segt i vattnet, det började rätt bra men det slutade med mjölksyra när vi körde max. Mjölksyra är väldigt coolt. Coolt kanske är fel ord men själva känslan av när man har tagit i så hårt att man inte orkar ta sig fram en meter till fast man måste. Man ser de där sista metrarna framför sig som man har kvar, sen helt plötsligt är det som en klubba som slår till och man tappar kontrollen över musklerna. Ja, det är coolt.

Jag sitter just nu och äter ett päron men ska nog gå och lägga mig snart. Slå på ett avsnitt Gossip Girl och hoppas på att Viktor kan komma hem från sin pappa någon gång och krypa ner i sängen bredvid mig istället. Men först måste jag tvätta håret (igen) Det är som att det har varit kallt ute och jag har gått med blött hår för topparna är helt stela och hela håret är strävt, helskumt.

Värd naturkunskap? Ne, spela wordfeud på mobilen istället, ja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0