STÄLL IN DITT SIKTE PÅ NÅGOT POSITIVT


Har suttit och försökt skriva en bokrecension på Oliver Twist i snart två timmar... Det är inte speciellt lätt när man inte läst boken kan jag lova. Det blir dessutom inte lättare av att msnrutor och facebookschatten ploppar och låter och folk som tjatar på en att man ska med ut imorgonkväll. Då börjar man fundera på helgen, allt man vill hinna med, allt man redan har inplanerat. Viktor och jag har 11 månader imorgon, Ellen & Daniel vill ha med mig ut på krogen imorgon, pappa vill träffas för en lunch, jag har noll x noll pengar. På lördag är det klassfest och på söndag kalas. Måste börja planera helgen men speciellt morgondagen känner jag! + att jag har tre inlämningsuppgifter till nästa vecka, bra Linnea, bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0