SPONTANTRIPP TILL ÖREBRO TILLSAMMANS MED ELLEN


Brände alldeles för mycket pengar, men jag behöver lite nya kläder så jag ska väl inte klaga. Men det svider i plånboken när man inser hur mycket pengar man faktiskt har gjort av med. Jag nöjd med allt jag köpt; två härliga hösttröjor, ett par leggings, en ring och ett skärp. Mycket behövligt. Nedan ser ni en väldigt slarvig bild på allt jag köpte, tog den som hastigast. 

 


Min och Ellens bakelser, mättande men goda. Hädanefter blir det träning och nyttig mat som gäller! Nu ska jag gå och lägga mig, försöka somna till regnet som slår mot mitt tak, precis som igår, låt se hur lång tid det tar idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0