ALL I NEED IS YOU AND I




Åhh ni anar inte hur taggande det var att prova och beställa studentmössa idag! Om "bara" cirka sju månader är jag en av dom som springer ut från skolan alldeles finklädd med vit hatt och lyckligt som tusan! Längtar redan, taggar redan, vill vill vill! Men det är fortfarande en lång resa kvar dit, mycket vi ska gå igenom, mycket vi har kvar att lära oss. Många val som ska tas och det är mycket mer som kommer att hända. Men yes, nu är den i alla fall beställd, 892 kr kommer det gå på, dags att spara. 

Jag har precis kommit hem, har varit uppe på Lindex i Hallsberg och köpt en jättemysig halsduk med likadana vantar till. Nu ska jag försöka ta tag i svenskaarbetet som absolut måste vara färdigt på torsdag. Men jag är egentligen klar, måste bara snygga till det lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0