OCH HUNDRATUSEN ÖGON STIRRAR PÅ OSS, INGEN SER


Godmorgon på er! Tro inte nu att jag precis vaknade, för så är det inte, jag har bara legat kvar i sängen och kollat tre avsnitt Gossip Girl. Åt frukost för ett tag sen, nu sitter jag här och uppdaterar er om att jag dricker julmust och äter daim som tröst för att jag alldeles strax ska ta tag i den gigantiska plugghögen som ligger och väntar på mig... suck, vet inte vart jag ska börja. Får hoppas att tiden går snabbt så jag kan få ta en paus för träning i eftermiddag. Jag måste dessutom upplysa er om att jag håller alla tummar för att inte Rihannas konsert i Globen inte blir inställd ikväll! Syrran är på väg upp till Stockholm nu och den enda hon pratade om igår var att Rihanna har fått influensa och att hennes konsert i Malmö blev inställd. Så jag hoppas för Hannas skull att det blir av ikväll.







Kommentarer
Postat av: Claudia

sv: ja inte kul alls :(

2011-11-03 @ 13:46:58
URL: http://claudiamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0