SÅ SKA DET SE UT LINNEA!

Tro det eller ej men jag har bara för drygt en timme sen kommit hem efter att ha varit i bollhallen och spelat badminton i två timmar med Viktor och Samir! Jajjemän, så duktig är jag. Dock är jag världssämst på badminton, grabbarna klagade på att jag höll racket som om jag höll i en stekpanna (som alla "nybörjare" gör). Nu har jag i alla fall lärt mig hålla som att jag höll i en hammare (som man ska hålla), great! Grabbarna har dessutom lärt mig att spela, så nu är jag kung(!!) typ.inte. Självklart har jag redan fått fetaste träningsvärken i överarmen, vilket inte alls kommer kännas bättre imorgon... Men det var kul att testa något nytt, skulle gärna göra om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0