ROCK MY WORLD INTO THE SUNLIGHT


Har haft en helt okej bra helg. Har dock inte gjort så mycket, men det är skönt det också ibland. Viktor har köpt xbox och igår tvingade han på mig att spela Call of duty modern warfare 3 med honom. Det gick ju sådär bortsett från att jag knappt kunde gå, sikta, skjuta eller skydda min gubbe där i tv-rutan. Great Linnea! Jag tänker inte skriva att "med lite träning så..." för jag tänker inte träna, jag tänker inte ge mig på det där spelet igen, så det så. Pangpangspel - inte min grej.

 Idag börjar jag inte skolan förän 12:30 men jag ska in och luncha med Ellen och Julia vid 11:30! Just nu sitter jag och skriver för fullt på filosofianalysen som handlar om vad meningen med livet är. Ikväll blir det badminton och massa naturkunskapsplugg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0