WHO'S GONNA SAVE THE WORLD TONIGHT?




Hitta en liten busbild, tråkig som fan, haha. Ett år gammal.

Har varit i skolan och haft en lektion. Eller... jag gick dit, tog närvaro och gick hem igen. Ska tillbaka vid halv ett för att skriva psykologiprov. Ska sätta mig och läsa det sista nu innan det är dags. Måste få i mig lite mat också.
Ikväll tror jag faktiskt att det blir en pluggfri kväll, det känns som det. Har inget som ska in denna vecka. Skööönt!

Funderar faktiskt på att simma idag, det var ett tag sen. Men fan, det kommer kännas så himla segt och jag kommer känna mig dålig. Meeen.. måste fan bli av med allt äckelfett jag lagt på mig så, lika bra att börja. Hädanefter är det träning, bra mat och bantning som gäller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0