LÖRDAG + SÖNDAG


Hårfärgningen, ja... den blev inte riktigt som jag väntat mig men det funkar. Jag kommer vänja mig. Tycker inte det var värt sitt pris, men äsch. Det blev ljusare iallafall och det är det som är huvudsaken. Bild kommer imorgon. Innan frisörbesöket så stod vi ute på stan och tittade på bollarna på bilden nedan. Det såg väldigt kul ut och jag hade gärna hoppat in i en boll men det var bara småbarn som fick tror jag. Det var åtminstone bara småbarn som testade på det. Efter frisören åt vi god mat och efterrätt hos pappa.



På lördagskvällen var jag och Viktor iväg på YEAH-festivalen för att se Davids band, Pray for tomorrow







¨

Söndag, morsdag tillbringades hos mormor i Glanshammar. God mat och mycket prat. Trevligt, men ibland blir det bara för mycket. Nedan kommer en bild på den fina tårtan. Jag är personligen inte så förtjust i jordgubbstårta men...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0