WHEN I LOOK AT YOU




Igår var jag och Viktor in till Örebro. Han klippte sig och därför passade jag också på! Fick en uppklippning av luggen för endast 50 kr. Gaaalet billigt. Man ser dock inte speciellt bra på bilden. Eller.. lite kanske.

Imorgon blir det en extremt chill dag. Har förmodligen bara en lektion som börjar 10:45, matten. Vi kommer få tillbaka våra nationellaprov, spännande! Fast jag vet ju iochförsig redan att jag klarat mig men det ska bli kul att se vad man har svarat rätt och fel på.
Nu ska jag fortsätta med psykologiplugget, går riktigt bra. Jag skriver om coaching/mental träning. Rullar på ordentligt. Jag gillar när man får välja arbete själv att skriva om. Då kan man åtminstone välja något man är intresserad av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0