PASSED THE TEST


Denna dag borde firas! Klarade både matte B nationella och engelska B nationella, vilket betyder att jag får G i slutbetyg! Hur himla fint som hellst, har gått och varit orolig för både engelska och matten. Speciellt engelskan. Men gud så skönt. Nu är det bara satsa matte C i trean då (a)

Nu kommer snart Viktor hit, vi ska kolla lite på min moppe. Den krånglar lite, går inte riktigt att starta som den ska. Det skulle vara skönt att få den fixad så jag kan sälja den efter sommaren. Efter det ska vi åka in till Marieberg, alltid lika mysigt♥

Måste bara dela med mig av denna söta bild från ettan, en ankmamma hade lagt ägg på skolgården och blev tvungen att flytta på ungarna när du kläckts. Så här är de på väg till bäcken, sötillisöta.



Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0