BABY TAKE MY HAND




Äntligen fredag! Inte för att jag ska göra något speciellt men det är bara skönt. Jag ska vara med Viktor, det blir säkert film, godis och mys. Sara kanske hör av sig snart, hoppas det. Var extremt längesen vi träffades♥  Jag måste passa på att säga grattis till tvillingarna idag, Julia & Josefina Almén. Jag vet inte om ni läser min blogg men GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS och väldigt tråkigt att jag inte kan komma ikväll på festen, men jag har verkligen inte råd med en tripp till linköping tur&retur :[ festa lite extra för min skull! Puss på er

Imorgon ska jag och Viktor till min pappa. Jag ska färga håret och efter det blir det mat. Vi stannar förmodligen kvar i Örebro till kvällen för att sedan gå på YEAH-festivalen. Viktors kompis David och hans band (Pray for tomorrow) spelar. Det blir en heldag i Örebro imorgon alltså, me like♥

På söndag är det morsdag, middag hos mormor. Fulladdad helg alltså! Det var länge sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0