BABY, I WAS BORN THIS WAY




Igår åkte jag & Viktor in till Marieberg på morgonen. Vi hittade dessutom vad vi sökte. Jag hittade en kuvertväska och ett par skor som jag ska ha på balen. Han hittade en vit skjorta som han ska ha på både balen och studenten. Verkligen en lyckad tripp!
På kvällen, runt 7, åkte vi in till Askersund. Grillmys nere vid sjön tillsammans med Ellen, Martin och massa fina människor! Riktigt trevligt var det, förutom att det blev lite kallt framåt kvällen då mitt och Viktors kött inte var färdigt än efter att ha legat på grillen i över 1 timme... hihi.

Idag när vi vaknade kilade vi iväg till Alléhallen för att kolla på dansuppvisning, riktigt kul faktiskt. Jag får små kickar av det, alltså... jag får en kick till att börja simma igen. Göra min grej liksom. Så vi får väl se om jag drar igång med plaskandet igen. Någon gång.

Det blev grillat till kvällsmat idag också, gott som fan. Nu ska jag hoppa in i duschen nu sen slå på en bra film med en skål popcorn tillsammans med älskling. Puss på det.

Imorgon ska jag och Ellen ut och springa på special idrotten! puh, det var längesen jag tränade. Har varit sjuk och lat, höhö.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0