YOU'RE SUCH A SMILING SWEETHEART




 Lekte lite med bilder igår, därav bilden ovan.

Jag sitter just nu och håller på med ett engelskaarbete. Vi ska läsa en artikel och sedan skriva en sammanfattning utav den och bla bla bla. Jag är snart färdig med den iallafall, så det känns skönt.
Det är så extremt mycket som ska göras innan lovet. Alla skoluppgifter pressas in nu...
Just den här veckan är det ingenting som ska in men nästa vecka är det minst 5-6 uppgiter. Hoppas man hinner med allt! + att på lördag är det högskoleprovet vilket jag också känner lite press inför.

Nu ska jag springa upp och ta en dusch. Viktor kommer om 10 minuter. Jag ska tvinga honom att se ett avsnitt Chuck med mig, så jäkla bra är det! Ikväll blir det säsong 4, avsnitt 19. Sen är det bara att vänta spänt på att nya avsnitt kommer ut!

Dusch nu, älsklingsmys sen!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0