RIGHT HERE, RIGHT NOW


Hellu!
Jag har precis börjat blogga, tänkte att det var på tiden.
Något jag kan börja med att berätta är att jag heter Linnea, jag har världens underbaraste pojkvän och många fina kompisar. Jag bor hos min mamma tillsammans med mina två syskon, Hanna och Calle. Jag har simmat i 10 år, vilket är väldigt länge. Förr tränade jag i stort sätt varje dag, jag låg topp 10 i Sverige och tyckte för övrigt att det var väldigt kul. Nu har jag inte tränat på snart 3 månader, för mig är det väldigt länge med tanke på att det längsta träningsuppehållet jag haft på ca. 6 år har varit på sommarloven i max 1 månad. Nu trivs jag med att ta det lugnt om dagarna, umgås med kompisarna och pojkvännen. Man kan nästan säga att jag slutade när allt gick som bäst för mig, men så är det, tröttnar man så gör man.
För övrigt så går jag andra året på samhällsprogrammet med ekonomisk inriktning.

Just nu sitter jag inne på mitt iskalla rum och ska snart försöka plugga lite engelska. Ska lära mig 50 glosor tills imorgon men även vara beredd på att skriva en uppsats om en engelskabok som vi läst, aja, lika bra att börja nu.
Puss på er!




Kommentarer
Postat av: hanna kling

Kul att du oxå bloggar! :D

2011-03-02 @ 17:30:41
URL: http://hhhk.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi ;)

2011-03-02 @ 20:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0