FIN SOMMARKVÄLL


Jag och Viktor tog en joggingtur/promenad i onsdags. Vi sprang till motorbanan i Sannahed sen svängde vi in på en grusväg som ledde oss tillbaka hem. Jag vet inte riktigt hur många km rundan var men skönt var det iallafall! På vägen tillbaka stannade vi till vid "bra & begagnat" Fanns väldigt mycket saker. Vi sprang hem och duschade, bytte om och tog ut pengar sen gick vi tillbaka dit. Hittade faktiskt lite praktiska prylar som jag ska spara tills jag flyttar hemifrån.

Igår åkte vi in till Örebro. Kikade lite secondhand, men hittade inget. Inte jag iallafall, Viktor hittade lite kokböcker. Billigt. Vi gick runt på stan och kikade på lite allt möjligt. Åt lunch på mitt favoritcafé, Java. Kycklingsallad med vitlökssås, så extremt gott! Åkte förbi Marieberg på vägen hem. Senare på kvällen kom David och hämtade oss. Vi åkte och badade, kallt i början men sen vande man sig. Alltid lika kul att försöka få i Viktor för han är en riktig badkruka. Runt 23:00 tog vi en kvällspromenad i Hallsberg sedan åkte vi in till donken. Det blev en fin dag och en ännu finare sommarkväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0