SPONTANTRIPP TILL LISEBERG!


Var på Liseberg i lördags med Viktor, David och Jossan. Blev en spontantripp, vi bestämde oss nämligen dagen innan. Det är så det ska vara, då blir det som bäst! Den nya atraktionen, atmosfear var hur grym som helst!  Som fritt fall fast, 119 meter upp i luften och 110 km/h ner i fallet. Dock började det åska och regna lite men det gjorde inget för det skrämde bara bort alla barnfamiljer, blev heller inte lika långa köer till atraktionerna. Men jag tycker faktiskt vi hade tur när det gäller köer, det var ju trots allt högsäsong och lördag och ändå fick vi max köa 40 minuter (Balder) annars låg det på 15-30 minuter. Frammåt kvällen var det bara 0-5 minuters kö, riktigt lyckad tripp.

Nu har jag dock åkt på urinvägsinfektion + ständig huvudvärk. Jag började känna av det under fredagskvällen. Jag har aldrig haft urinvägsinfektion förut, vilket är lite konstigt eftersom att jag har simmat i 10 år och gått runt med blöta baddräkter och bikinis nästan dagligen. Nu gör jag allt för att försöka bota detta, har inte varit på vårdcentralen än... tänkte jag skulle slippa det. Fick nyss ett tips av pappa att dricka 3 små shots med äppelcider vinäger om dagen. Kan ge det ett försök!

Jag & Viktor håller på att ladda hem Red Riding Hood nu. Ska strax springa iväg och blanda i ordning blåbär/äppelsaft och poppa popcorn. Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0