MAKE IT LAST FOREVER


Gårdagen blev väldigt fin faktiskt. Jag, Viktor och David åkte till Hällabrottet för att bada. Jag vet inte om jag har berättat att jag har någon sorts vattenfobi + båtfobi. Jag vet, det låter jättetokigt med tanke på att jag är simmare. Men jag gillar inte att bada där jag inte ser botten eller där jag verkligen verkligen inte bottnar. Det är min värsta mardröm att hamna i vatten där det är 100 meter djupt. Jag får panik. Det är inte det att jag inte kan simma, för det kan jag ju. Det är bara det att jag tycker det är äckligt och obehagligt. Tro det eller ej: igår när vi var vid Hällabrottet (som är ett gammalt kalkbrott) så simmade jag ut med grabbarna (90 meters djup) Jag hade inte ens tänkt hoppa i från början för det blir nämligen bamsedjupt så fort man hoppat ner från klippblocket. Mitt hjärta slog i 180 under hela tiden som jag befann mig i vattnet men jag var dessutom jäkligt stolt över mig själv att jag hoppade i! Men jag måset erkänna att jag var livrädd, vidrigt som fan!

Väl hemma lagade jag och Viktor kvällsmat. Efter vi hade ätit så påpekade Viktor att kladdkakan vi bakade i måndags smakade himelskt gott. Jag kunde inte göra annat än att hålla med, det måste vara den godaste kladdkakan jag ätit. Vi tittade på varandra och bestämde oss för att baka en till. Denna gång gjorde vi den lite annorlunda. När vi var klara med smeten så hade vi i hackad daim, sen gräddade vi den i ugnen. Det borde ni testa! Jag tror vi kommer pröva med dumle nästa gång. Puss på det, här kommer lite roliga (gamla) bilder. Så det kan gå när man bara knäpper bild efter bild i webcam.









Kommentarer
Postat av: pappa

Hej gumman :) kakel badare där <3 kram

2011-07-20 @ 19:47:51
Postat av: hanna

Haha, fina bilder det blev där ;p

2011-07-25 @ 12:01:43
URL: http://hhhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0