HOLD ME CLOSER


Jag har upptäckt att jag sover väldigt länge om dagarna nu efter Peace and Love veckan, är helt slut. Har vänt på dygnet totalt nu efter att jag jobbat både nätter och mornar. Men jag lyckades iallafall spenderade några timmar med pappa i Örebro i måndags. Hittade lite kläder och annat behövligt! Igår hände det inte mycket, känner mig så rastlös när alla jobbar och jag bara sitter hemma. Det är lite synd att jag tycker att det är så jäkla kul att pyssla och fixa med mina fotobilder att det är färdigt på två dagar! Borde dra ut lite på det nästa gång så jag får det som tidsfördriv...

Imorgon är det grillkväll med klassen hos en klasskompis som står på schemat! Vi har haft det på tal många gånger men det har aldrig blivit av, men nu jäklar! Något att se fram emot. Nu ska jag snart in till Örebro och kika lite med Viktor, Hanna, Martin & Calle. Hoppas på att hitta något fint! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0