DÅLIG UPPDATERING, SORRY


Ojojoj... svårt att hinna uppdatera när man knappt är hemma. Jag har haft en jättefin helg/vecka. I lördags firade jag ock Viktor 9 månader. Vi bestämde oss för att testa något nytt så vi bakade bullar men vitchoklad, de blev riktigt goda. På söndagen åkte vi in till Pålsboda för att fira Viktors student hos hans pappa, lite sent men så fick det bli. Bätter sent än aldrig. Jag och Viktor tog även en liten promenad, mumsade i oss massa goda smultron som vi hittade i skogen! Nomnom. I måndags var vi på bio, såg bad teacher. Alltid lika mysigt att gå på bio tillsammans med Viktor. Vi ska faktiskt på bio imorgon också, Harry Potter och dödsrelikerna del 2 är det som gäller. Vi håller på att nöta igenom alla filmer nu, för jag hade bara sett 1:an och 2:an. Ska springa upp till Viktor nu och kolla de 3 nästsista filmerna! Puss




 


Kommentarer
Postat av: pappa

mumsmums gumman :)

2011-07-17 @ 11:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0