THERE'S A MILLION EMPTY AND THERE'S ONE FOR REAL


Sitter och skriver på mitt projektarbete, sammanställer diagram och mailar lärare på Fylstaskolan i Kumla. Hoppas på att jag får besöka en klass 1 och en klass 5 nästa vecka, vore great! Snart ska jag filma mig själv när jag tecknar teckenspråk, det är vår läxa. Vi ska berätta/teckna vad vi heter, hur gamla vi är, familj, hobby, husdjur och hur vårat rum ser ut. En läxa utöver det vanliga helt enkelt! Ikväll blir det antingen ett simpass eller ett joggingpass, får se!



Ovan ser ni min eftermiddag i tre bilder. Promenad, badminton och ont i magen på badmintonsträningen (därför jag ligger på golvet) Har dock haft ont i magen i skolan idag också, kanske har ätit något jag inte borde? Kanske börjar jag bli laktosintolerant som syrran... hope not.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0