SOMMAR, TURKIET, MISS IT!



Sitter just nu och bloggar på hannas rum, med hennes dator, mitt internet krånglade lite... Och titta vilken bild jag hittade bland hennes bilder! Det är jag från när vi var i Turkiet, snacka om brun, saknar! Aja, dags att sluta drömma. Jag har precis skickat iväg min och Ellens teckenspråksläxa till läraren då vi filmade oss själva. Igår tränade jag, likaså idag, tungt pass men gud så skönt det kändes efteråt. Nu ska jag stoppa i mig en apelsin, lite C-vitaminer eftersom att jag alltid har så ont i huvudet och magen nu för tiden, hoppas det hjälper. Det var ett tips från Jullan!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, vad skönt vi hade det! och vi blidde allt lite bruna ;)

2011-12-08 @ 20:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0