EN GÅNG I TIDEN VAR ETT TAG SEN NU


Sitter och lyssnar på en "gammal" spellista på spotify, Good shiEt heter den. Den är väl inte så jättegammal men sist jag uppdaterade den med mer musik var 1 maj 2011. Drygt 3 månader sen. Jag gav upp den för jag tröttnade på all musik som ligger på just den listan, trots att den består av 400 låtar. Jag gjorde en ny lista med annan musik, andra artister, men nu idag så gick jag tillbaks till den gamla listan och... nu sitter jag här och sjunger med till Linnros, Winnerbäck, Broder Daniel och många fler godingar! Nu ska jag göra mig iordning, om en timme går bussen till Örebro. Calle & jag ska träffa pappa för lite shopping och bio.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0