HUVUDET GÅR BO-BO-BO-BOMBOM


Skolan rullar på, lektionerna börjar komma igång på riktigt nu. Hela förra veckan har bara handlat om betygskriterier, kursplan och "hejhej jag heter blablabla" Även projektarbetet börjar trycka på nu. Man ska lämna in en idéskiss och plan om hur man ska lägga upp och genomföra arbetet. Jag har inte berättat om mitt projektarbete. Planen var att jag och Ellen skulle ha åkt till Litauen som volontärer på ett barnhem i en vecka under det kommande höstlovet. Vi har pratat om det rätt länge och räknat med att vi skulle stå på loppis för att få in pengar till resan men här om veckan fick jag veta att hon inte ville åka dit längre... och där stod jag utan en plan B. Jag har känt/känner mig jävligt stressad och inte allt för glad men nu börjar fler ideér falla på plats. Jag tänker inte avslöja mina nya tankar inför mitt projektarbete än fören jag är hela säker på vad jag kommer göra. Det är väldigt mycket tankar som går omkring i mitt lilla huvud just nu, det är mycket jag vill göra.

Idag har jag tränat! Det flyter på kalasbra det här. Visst, det är jobbigt men jag vet ju att jag har klarat av det förut, endast åtta månader sen. Det är ju inte speciellt länge sen, visst kan jag klara av det igen om jag klarade av det då? Jag är helt slutkörd efter bara 1000 meter i vattnet men lyckas ändå simma hela passet ut, fast jag bara tänk simma en timme. 4300 meter simmade vi idag, väääldigt stolt över mig själv. I torsdags blev det bara 2000 för min del.

Imorgon är det sovmorgon, börjar 09:00! Det är bara en timme senare än vad vi brukar börja men det är ändå skönt. Bara kunna ligga kvar i sängen när Viktor smiter iväg för att jobba vid halv sex (stackarn!) och veta att man inte behöver gå upp fören om 1-2 timmar, guld! Efter skolan imorgon tar jag förmodligen tåget in till Örebro för att sedan gå på stan med Viktor, mys!

Slänger in en sur liten snöbild bara för att det har varit så kallt idag, speciellt i skolan!
 



Kommentarer
Postat av: hanna

Du får inte köpa skorna! ;)

2011-09-01 @ 16:51:19
URL: http://hhhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0