LOVE AND MEMORIES


Jag uppskattar verkligen allas stöd igår angående siminlägget. Nu känner jag mig verkligen mer taggad till att börja träna igen och att få träffa alla underbara simmare! Jag blev erbjuden att börja simma i Örebro, det vore verkligen jätteroligt men jag tror jag börjar i Hallsberg till en början så får vi se hur det går och hur jag känner mig. Jag har knappt simmat på åtta månader så just nu känner jag att jag bara behöver komma igång, i min egen takt. Dessutom så förmodar jag att skolan, 3:an, kommer bli snäppet tuffare än vad 1:an & 2:an har varit, vilket betyder att jag måste lägga ner mer tid för plugg. Så, ja, jag tänker ta det här i min egen takt efter hur det går och hur jag känner mig. Jag tror jag kommer lyckas, jag tror på mig själv! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0