LOPPIS PÅ G


Jag plockade fram massvis med gamla barnkläder och barnleksaker igår. Hela framsidan blev täckt med grejer. Jag tycker det är jättekul att bara sitta och sortera med sådant man lekte med när man var liten, det väcker minnen. Allt var så lätt när man var yngre, man kunde leka med vad som helst. Jag, Hanna och Calle kunde sitta och leka med samma sak i flera timmar när vi var små. Jag minns att vi turades om att leka med både flick- och pojkgrejer för att alla skulle få som de ville. Om Calle fick önska så var det lego eller playmobil som gällde, fick Hanna och jag önska så var det Barbie, dockor m.m. Jag kunde sitta och bygga upp/inreda små leksaksgubbars hus från att jag vakna till att jag gick och la mig. Anyway... detta + mycket mer ska säljas på loppis i höst. Jag ser fram emot det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0