KISS ME TILL YOU'RE DRUNK AND I'LL SHOW YOU


Igår kom jag, Hanna, mamma och hennes kille upp i tid. Vi åkte nämligen till en sjö vid namn Sottern, ligger utanför Pålsboda. Vi solade, badade och hade det väldigt trevligt. 24 grader i vattnet, riktigt skönt. Vi var hemma runt 18:00 och jag hann bara komma innanför dörren då jag fick ett sms av Viktor där det stod "Snälla följ med mig, David och Julius ut ikväll" Så jag fick snabbt springa in i duschen, hoppa i partykläderna, fixa håret och sminka mig. Jag blev riktigt nöjd med både klädvalet och sminkningen, det är sällan jag blir sådär galet nöjd, men igår lyckades jag. Tog dock inga bilder. Förfest hos Viktor med shots och cider, likaså på bussen in till Örebro. Vi mötte upp Julius och startade sedan partyt på Liqiud bar med en flaska rosé sen fortsatte vi till Ivy bar & grill, där vi fick i oss några öl. Runt halv elva tiden stannade vi till vid en park, delade på en cider som jag lyckats fått med mig hemmifrån Viktor. Kvällens "slutstation" blev Strömpis. Träffade trevligt folk och hade det allmänt bra. Vädret var bara sååååååå på våran sida! Väldigt bra väder hela kvällen. Det hände dock lite mindre trevliga grejer inne på "slutstationen" Men... det som händer på Strömpis, stannar på Strömpis. Vi var hemma runt 02:00, trötta som tusan.

Här kommer lite bilder från badtrippen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0