DAGENS OUTFIT...




... trodde jag, tills jag såg vädret (mulet/regn och 15 grader, jippi) Fick ta på mig ett par jeans istället, funkade det också. Som sagt så var jag med mamma in till Örebro idag. Jag kom hem med ett par höstskor, en kalender, fyra kollegieblock, en duschtvål och sololja. Nu är jag redo att både resa och börja skolan, faaaast... jag vill inte börja skolan, för gud så skönt det är med sommarlov, I ♥ sovmornar! Menmen, får hoppas på ett bra schema istället. Nu ska jag steka pannkakor, ciao!



Kommentarer
Postat av: julia

hej gummsan! ska du med ut på fredag? var ju jättelängesen jag såg dig!! <3 puss

2011-08-10 @ 20:18:06
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0