VI FÖDDES FÖR ATT VINNA


Tänkte sätta mig och fixa ihop någon sorts checklista nu så jag inte glömmer packa ner något den dagen jag börjar packa... förmodligen fredag eller lördag, eller varför inte söndag? Jag brukar alltid packa i sista minuten, det är typiskt mig. Det som dessutom är lite galet är att det går på 10-15 minuter. Förr när jag åkte runt och simtävlade varje/varannan helg så packade jag alltid kvällen innan jag skulle åka, snabbt som sjutton gick det. Jag antar att jag är så van att packa och hålla koll på saker, därför det går så pass snabbt. På tal om simning och tävlingar, gud vad jag saknar mina simvänner och alla tävlingar vi har varit på! Alla minnen vi skapat. Jag är bara för sugen på att träna och tävla just nu. Mitt löfte är ju att försöka komma igång när skolan börjar igen. Jag tror faktiskt att det är ett löfte jag kommer kunna hålla för gaah.. (!!!) vad jag saknar allt när jag sitter och kollar gamla bilder! Det är som en kick som kommer smygandes någonstans inuti mig som försöker tala om för mig att det är simning jag ska hålla på med, även om det är jobbigt och även om jag inte alls har motivationen med mig precis nu! Det är något jag har hållt på med i 10 år och något som jag bör fortsätta med, kanske inte på samma nivå men ändå inte sluta helt. Sååå, ja, jag ska börja simma igen! Jag älskar att tävla, jag älskar känslan av när man har simmat på en viss tid och kvalat in till SUM-SIM (svenska ungdomsmästerskapen), JSM eller SM. Alla kompisar är så glada för just min skull. Vad skulle jag göra utan dem? Att ha roligt på tävling är en viktig roll i det hela för att det ska gå så bra som möjligt. Åhh vad jag saknar♥

Fotografering efter träning

Jag & Linn

Linn, Julia & jag. Träningsläger på Sicilien -07

Linn, Jenny, Julia & jag. Sicilien - 07

Ida & jag, bus på tävling i Eskilstuna

Vera, Linn, Anna & jag. Fotografering till tidningen. SUM-SIM tjejer!

Jag & Linn på hotellet i Varberg, SUM-SIM -08

Vera & jag, fotografering till tidningen. SM-tjejer!

Jag & Linn, pussbild under vatten

Anna, Lovisa, Ida & jag

Lovisa, Micke, Ida, Alexandra, jag, Vera & Esther

Kenan, Nathalie, Ida, Ida, Anna, Linn, jag & Vera. Träningsläger Teneriffa -10




Kommentarer
Postat av: Kenan Olovcic JAO

Lite val pinsam bild men men

<3 !

2011-08-11 @ 18:07:50
Postat av: Anonym

Go for it!

2011-08-11 @ 18:18:26
Postat av: Ida j

Såklart du ska börja simma!! Börja i ösa. Askul där! Jättemånga som simmar oxå :)

2011-08-11 @ 19:39:10
URL: http://iiiiidaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0