ONLY YOU




Åhhhhh jag är nästan lite smånervös nu. Viktor & jag firar 6 månader idag och han har planerat in massa överraskningar. Eller, jag vet inte hur många överraskningar det är men... Det är spännande, jag har ingen aning om vad han har i tankarna!
Jag pratar med honom över sms och han säger att han är stressad och att det kommer ta ett tag till innan han är färdig. Jag tror dessutom att vi ska ut och göra någonting. för det känns som att vi har en tid att passa. Igårkväll fixade han någonting på datorn som var inför idag. Men det blir nog superbra!

Imorse gick vi upp i tid Viktor och jag. Vi levererade mat till ålderdomshem. Det är något simklubben turas om att göra varje helg för att få in pengar. När vi kom hem kände vi att när vi ändå var uppe kunde vi lika gärna fortsätta. Såååå... vi bytte från vinter- till sommardäck på mammas bil. Vilket resulterade en glad mamma!

Nu ska jag kanske springa till konsum och köpa något gulligt åt Viktor, det är ju trots allt vår dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0